onsdag 9 februari 2011

Albins första tand!

Idag har vi haft en härlig dag i Dala-Floda tillsammans med Erica, Camilla och våra kära barn. Blev en hel del fika, bebismys och en härlig promenad i det sköna vädret. Tack tjejer för en härlig dag.

Albins första lilla tand har börjat kika fram idag. Igår kväll kunde jag se att det var något misstänkt på gång. Men nu idag så har den börjat titta fram. Han blev själv minst sagt lite förvånad själv när han satt och tuggade på tummen och det gjorde ont. Så nu hoppas jag bara att febern håller sig borta och att han inte får allt för ont.

Dags att ta tag i disk, tvätt och ta hundarna på en promenad. Sen väntar en lång dusch för min nacke! Usch! Hoppas på att få lite sömn inatt. Och får hoppas att nacken är på min sida eftersom jag blir själv med Albin hela dagen imorgon på grund av snön som ska komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar