torsdag 3 februari 2011

Buzzador

För nästan ett år sedan så blev jag Buzzador. Så jag provar olika produkter och tjänster för att sedan berätta om och dela med mig av dess produkter och tjänster till mina nära och kära. Det är riktigt kul och det kräver inte allt för mycket jobb.

Så här står det på Buzzadors hemsida:

En Buzzador...
  • är en nyfiken person
  • gillar att vara först ut att prova nya produkter och tjänster
  • är en social person med ett stort socialt nätverk
  • gillar att diskutera med sina vänner

Vad gör en Buzzador?

  • får inbjudningar till kampanjer för produkter eller tjänster
  • läser information och anmäler sig på webben
  • tar emot kampanjpaket
  • provar själv
  • diskuterar med sina vänner, sprider kunskap och delar (oftast) ut varuprover dvs. Buzzar
  • rapporterar efter sina buzzningar genom att skicka blixtrapporter samt bilder
  • rapporterar på webben in sina erfarenheter av kampanjen och produkterna.
  • Många Buzzadorer sprider också budskapen via sin blogg, på forum, twitter, facebook, myspace och andra kanaler.

Varför blir man en Buzzador?

  • man gillar att prova nya produkter och tjänster
  • man tycker om att diskutera med sina vänner
  • man vill påverka utvecklingen av nya produkter

Låter detta spännande? Hör av dig till mig så kan jag berätta mer och guida dig till att bli en Buzzador. Det är kul så häng på!


Så just nu är jag med i en kampanj för Bepanthen. Jag provar på produkten och delar även ut små prover till nära och kära. Så hör av dig om du vill prova på.

Albin har haft det jobbigt med sina knäväck en hel del. Det har blivit röd och rejält irriterat. Har nu provat Bepanthen några dagar. Och det är så mycket bättre. Nu syns det knappt. Inte kliar han sig lika mycket längre heller. Så vi fortsätter att smörja.

Det funkar också kanon att använda om du har torra och irriterade läppar.

Så vi fortsätter att prova på här hemma så får vi se om vi hittar på något mer som Bepanthen är bra till.

1 kommentar:

  1. Vill ha ett prov om du har kvar... Tindra har börjat bli en aning röd på stjärten... =(

    SvaraRadera