måndag 28 februari 2011

Skitsjukdomen cancer!

Tänk att man kan avsky och hata en sjukdom som cancer så fruktansvärt mycket! Finns verkligen inget värre! Och när unga människor och barn får denna skitsjukdom så är verkligen livet fruktansvärt orättvist!

Har som sagt haft mardrömmar ett par veckor. Mycket på grund av denna skitsjukdom!
Konstigt nog så är ofta en viss liten tjej med i dessa drömmar. En tjej som jag aldrig träffat men hört mycket om genom vänner som känner henne väl. Hon har cancer. En leukemi som tyvärr just nu ser ut att vinna över henne. Tycker detta är så fruktansvärt! Tänker på henne dagligen. Detta sedan min familj fick det jobbiga beskedet. Hon finns liksom med mig på något vis. Är så svårt att förklara. Men allt blir så nära på något vis när man själv har skitsjukdomen med sig.

Jag hoppas att det finns någon däruppe som kan hjälpa henne att hitta livsgnistan igen och se till att hon frisknar till! För detta är verkligen inte okey!

Tänker på dig en massa tjejen!

4 kommentarer:

  1. Hej Jenny!

    Nej,fy cancer är aldrig ok och speciellt inte hos barn. Man blir bara så ledsen.
    Jag håller tummarna jag också att det går vägen!

    Kram
    Linda (jobbet)

    SvaraRadera
  2. Vad underbar du är !
    Kan hålla dig informerad.
    Kan vara skönt att veta, när du bryr dig!
    Tänker på dig och din familj !
    <3
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Tack Emelie! Finns här för er!
    Kramar <3

    SvaraRadera