tisdag 1 mars 2011

Återbesök hos läkaren.

Grattis Albin på din första namnsdag!

Har varit en okey dag idag. Har haft att göra hela dagen. Albin har varit hos min morbrors sambo Eva idag medan jag skjutsade mormor till tandläkaren. Eva ville så gärna mysa med Albin lite så det klart hon fick göra det. Han hade varit så snäll så snäll. Dock började han grina när han hamnade i min kusins knä direkt när vi kom dit. Lite förvånad blev jag eftersom han alltid skiner som en sol när han hamnar i någons knä. Oavsett vems knä det är. Det släppte dock efter ett par minuter och fick senare höra att Emil och Albin pratat och lekt för fullt.

Efter att mormor var klar så åkte vi hem till Eva och fikade. Albin han somnade i soffan så han fick stanna kvar där medan jag var ner till läkaren för en återbesök efter behandlingen jag fick för två veckor sedan. Han blev positivt överraskad att nacken kändes så mycket bättre redan. Så det blir att fortsätta. Så om två veckor ska jag tillbaka för en ny omgång med sprutor. Ser inte fram emot den dagen kan jag säga. Men så länge det hjälper så är det värt det.

Så nu blir det en massa sprutor i nacken en gång i månader några månader framöver. Sen ska vi planera dessa behandlingar efter hur min nacke reagerar. Hur fort smärtan kommer tillbaka efter varje behandling osv. Så jag hoppas det blir 4-6 veckor mellan behandlingarna och inte 2 veckor!

Imorgon bär det av till Borlänge för mig och Albin. Ska förbi jobbet en sväng och hälsa på. Sen finns lite andra ärenden att uträtta. Sen bär det av till Ornäs för en fika med Elin med familj. Var på tok för längesedan jag träffade henne. Albin var i magen fortfarande och jag tror det var i juli någon gång. Hemskt när man tänker efter!



En bild på Albin från gårdagens babycafé. Innan alla andra barnen kom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar