fredag 4 mars 2011

Babysim med Albin

Idag var det dax för babysim igen. Denna gång fick vi min kusin Jessica med oss. Albin var lika laddad som vanligt! Han var även lika vild som vanligt i vattnet. Till en början i alla fall. Var lite kallt i vattnet idag. Så efter 20 min så blev Albin kall och blev ledsen. Så vi klev upp när det var 10 minuter kvar. Men med en handduk runt lillkillen så blev han glad igen.




Albin fick prova på att dyka idag. Det dick kanonbra! Duktig kille jag har! Nu hoppas vi på bättre temperatur i vattnet nästa vecka så Albin inte blir kall och ledsen.

Efter babysimmet for vi till Kupolen och fikade. Jag, Jessica, Erica, Emma och Camilla med sina föräldrar. Jag och Jessica gick sedan ner på Ica så jag fick handla lite. Skulle göra middag här hemma nu ikväll. Men den blev så misslyckad så jag trodde jag skulle gråta. Skulle ugnssteka fläskytterfilé. Vilket aldrig brukar bli misslyckat. Men detta kött ville inte samarbeta! Det blev så segt att det hade studsat om jag kastat det i golvet. Potatisen vi kokade blev bra och goda i alla fall. Men inte så kul att bara äta potatis. Så Emanuel åkte och köpte pizza eftersom klockan blivit ganska mycket. Så mat fick vi i magen tillslut. Men inte riktigt det som det var tänkt.

Imorgon åker vi till Gävle. Ikea ska klaras av och det ska shoppas lite. Sen blir det en natt på hotell. Albins första. Sen på söndag bär det av ner till Tierp. Ska till våra kära vänner Jessica och Rickard med familj. Jag ska bli fixad i håret. Kommer känna mig som en ny människa efter den här helgen! Ska bli skönt att komma bort lite.

1 kommentar:

  1. Det är du värd ! <3 / Emelie
    Ha en bra helg !

    SvaraRadera