torsdag 31 mars 2011

Rörigt!

Var några dagar sedan jag visade mig här nu. Känner mig lite nere och less just nu så jag har tappat blogglusten lite. Källarprojektet går sakta men säkert framåt. Ska försöka göra ett litet ryck idag igen. Om Albin tycker det är okey förstås. Blir lite less att jag inte klarar av att göra allt själv. Når ju inte överallt. Att stå på en stol i trappen känns inte riktigt som om det går. Så Emanuel får måla sen när han får tid.

Är en hel del som snurrar i mitt huvud just nu. Är mycket jobbigt som händer runt om kring mig som jag känner att jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Men en sak är säker. Jag kommer aldrig tillåta mig själv att må så dåligt som jag har gjort. Aldrig! Oavsett vad som händer.
Det finns dessutom ett stort beslut som måste tas. Detta gnager konstant i mitt inre. Vet inte alls hur jag känner och tycker kring det. Så det är så otroligt svårt! Känner att jag inte varit mig själv de senaste dagarna på grund av allt detta. Mycket funderingar är det. Men det ska väl ordna upp sig på något sätt.

Måste ta tag i städningen idag. Huset har förfallit lite känns det som. Allt grus som kommer in på grund av hundar och vagn gör inte att det blir renare inne. Nej, dax att vårstäda så man kanske bli lite piggare!

Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Hoppas att saker ordnar upp sig och att det blir bättre snart. Possitiv går det ju inte att vara hela tiden även om man skulle vilja. Kram kram

    SvaraRadera