onsdag 2 mars 2011

Ett lättande besked

Idag fick jag ett glädjande och skönt besked. Så nu kan kampen börja! Hoppas allt går framåt nu och att ingenting sätter sig i vägen!

Vill uppmana er alla som funderar på att donera era organ att anmäla er till donationsregistret! Det tänker jag göra! Kan hjälpa så oerhört många människor!

Dagen idag i övrigt har varit bra. Åkte till Borlänge på förmiddagen. Bland annat för att hälsa på alla på jobbet. Sen fick jag lite andra ärenden uträttade innan det bar av hem till Elin för en fika för att ta igen allt vi hade att ta igen sedan vi sist sågs. Härligt att träffa dig igen vännen!

Nu sitter jag här hemma i soffan. Hundarna sover. Albin sover sedan ett par timmar och Emanuel gick nyss och la sig. Jag vill inte gå upp och lägga mig. Alla dessa drömmar gör mig galen. Har dessutom en hel del att ta rätt på här hemma. Lär verkligen sätta igång en tvätt. Har inte tvättat på två dagar. Vilket märks direkt. Tvättmaskinen går varm här hemma sedan Albin föddes. Disken står kvar i köket också.

Är lite nere ikväll. Trots glädjande besked idag så känner jag mig nere. Är nog pressen över allt som släpper lite. Samtidigt som man vet att det är en lång väg kvar tills allt blir bra igen. För bra måste det bli! Jag kommer inte klara av något annat!

1 kommentar:

  1. Gu vad skönt! Är säkert all spänning som släpper till viss del nu. Kram kram

    SvaraRadera