onsdag 16 mars 2011

Underbart väder!

Jag och Albin tog sovmorgon i morse. Var riktigt välbehövligt eftersom Albin varit orolig hela natten. Jag hade även lite svårt att sova på grund av nacken. Blev som sagt rätt stel och då är det svårt att hitta en skön sovställning. Men efter att Albin fick en flaska med mat vid halv 6 så somnade han om! Som jag försökt med detta de senaste två veckorna utan att lyckats. Så när jag tittade på klockan när vi vaknade igen sen så fick jag mig en mindre chock. Vi sov till klockan 10! Men skönt var det.

Än har det inte gjort så mycket idag. Tog en promenad i det fina vädret. Man blir så pigg och glad när det är så underbart väder ute. Albin sov så skönt i vagnen och hundarna fick verkligen springa av sig lite energi.




Idag känner jag knappt av behandlingen från igår. Vilket är helt underbart! Lite öm och stel bara. Smärtan i nacken har minskat avsevärt också. Dessutom vet jag att det kommer bli ännu bättre de kommande dagarna. Spännande!

Jag och Albin myser vidare så får vi se vad vi hittar på resten av dagen. Mammas prins är på strålade bra humör idag och riktigt myssugen. Så underbart!


1 kommentar:

  1. Vad skönt att höra att det gick bättre den här gången.
    Kram

    SvaraRadera