fredag 24 juni 2011

Älskade mamma!

Älskade mamma har nu ÄNTLIGEN fått en ny lever!! Trodde aldrig att denna dagen skulle komma! Klockan 01.00 den 24 Juni ringde äntligen transplantationsenheten på Karoliska sjukhuset! Det fanns en lever! 50 minuter senare stod så en taxi på gården här hemma i Kättbo.

Att jag sen var hemma och fick ta emot detta samtal känns overkligt! Känns så skönt att jag var hemma när allt detta hände!

Dagen idag har varit lång och jobbig. Ständiga samtal med en nervös släkt och vänner. Ett midsommarfirande som minst sagt har varit annorlunda. Bara jag, Emanuel, Albin och lillebror. Men hela byn har stöttat idag och jag har fått tagit emot kramar och lyckönskningar under dagen. Tack snälla ni! Tackar också familjen Klasa för en välbehövlig fika!

Efter nära 10 timmar så är nu en operation som genomförts utan komplikationer över och nu väntar en lång väg tillbaka. Vi tänker på dig och du betyder nå enormt mycket för mig! Älskar dig mamma!!


Längtar så tills jag får krama dig igen!

Nu vill vi att Albin ska få en pigg och glad mormor!! Precis som mormor själv vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar