torsdag 16 juni 2011

Egentid och glassmaskin!

Jag borde sova nu egentligen. Speciellt när jag under de senaste nätterna knappt fått någon sömn alls! Men jag känner helt enkelt inte för att lägga mig. Jag sitter här och känner att jag måste få lite egentid.

Dagen idag har emellanåt inte alls varit Albins dag. Han har blivit hysteriskt ledsen och ingenting har hjälpt. Man tappar rätt snabbt tålamodet när dessa dagar kommer. Speciellt när man normalt har en son som är som en ängel! Nätterna ska vi just nu inte ens prata om. Han vaknar var och varannan timme och när det är morgon så känns det inte som att jag ens gått och lagt mig.

Men samtidigt så vet jag att det bara är en fas. Att detta beror på alla tänder som kommer och att det kommer faktiskt snart vara bra igen. Min vanliga glada älskade Albin kommer snart vara sitt vanliga jag igen!

Idag har jag och Albin, efter mycket om och men (!), varit till Folktandvården för att få tandinformation. Det gav väl lite ändå tycker jag. Även om man hade koll på det mesta ändå. Efter det tog vi oss en tur till Borlänge. Inhandlade en glassmaskin!! Så imorgon ska vi göra glass! Men då á la LCHF, så klart! Hämtade även ut de kort som jag beställt på nätet via ONOFF på Albin. Det blev en sådan ruskig besvikelse! Höll på att börja gråta när jag såg vissa bilder. Så det blir att åka tillbaka och fråga vad de håller på med! Även kylskåpet fick sig en påfyllning!

Albin går för fullt nu bara man håller han i händerna. Så nu känns det som att det kommer gå fort! Det dröjer nog inte länge innan han springer runt här ute på gräsmattan. Var tar tiden vägen egentligen?


Lilleman börjar bli stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar