tisdag 10 maj 2011

Buzzning för Natusan first touch bath & oil

Under de senaste veckorna har jag Buzzat (www.buzzador.com) för Natusan first touch bath & oil.
Jag har under dessa veckor använt produkten på Albin men även använt den själv. Jag har även delat ut provförpackningar och rabattkuponger till nära och kära. Då Albin har rätt känslig hud tyckte jag det skulle bli intressant att se hur hans hud blev efter att vi testat detta.
Vi fick redan på BB en liten väska med några provförpackningar på Natusans olika produkter. Fick då även Natusan first touch bath & oil. Men det blev aldrig att jag köpte de större förpackningarna då vi redan hade liknande produkter hemma. Men genom buzzningen fick vi nu möjligheten att testa under längre tid med större förpackning.



Natusan first touch bath är en mild flytande badtvål som kan användas både i badet och i duschen. Denna produkt använder vi flitigt här hemma. Albin känns len och mjuk direkt efter badet. Jag använder själv denna produkt och gillar den. Då jag kan reagera på vissa tvålar så fungerar den här galant. Detta till stor del för att alla Natusans produkter är milda för att passa en babys hud. Alla ingredienser är noga utvalda och att produkterna har genomgått omfattande tester. Vilket känns tryggt!

Natusan first baby oil skyddar och återfuktar huden. Denna använder vi numer alltid efter badet. Sen används den också ibland på kvällarna för avslappnande massage. Albin njuter av massagen och det är ett utmärkt tillfälle att få honom att varva ner och slappna av innan sängen väntar. Brukar själv använda den ibland då jag har extra torr hud. Fungerar utmärkt!

Så skulle du vara intresserad av att prova produkterna?

Jag har nämligen några få provförpackningar kvar. Maila mig ditt namn och adress så kan jag skicka provförpackningar, rabattkupong och en broschyr med lite kort information om alla Natusan first touch produkter.

jea.jenny@gmail.com


Ha det bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar