söndag 29 maj 2011

Akuten

Ja, det var inte riktigt såhär jag tänkte avsluta dagen, sittande på akuten i Falun. Nacken gav upp totalt idag. Har känt att det blivit värre sista veckan. Men när jag har tid för behandling imorgon så, ja man försöker stå ut. Men i eftermiddag gick det inte längre. Både armar och ben var helt bortdomnade. Bara tanken att jag skulle utstå en hel natt och förmiddag med denna smärta innan jag fått behandlingen fick mig att bryta ihop. Hade heller aldrig klarat av att ta hand om Albin.

Så Albin fick åka till farmor och farfar. Fick ett sms för snart 2 1/2 timme sedan där det stod att sov så skönt. Blev en liten oplanerad övernattning för lilleman. Själv sitter vi här, och har gjort i 4 timmar. Har fått smärtstillande så jag mår tack och lov bättre. Väntar dock på läkaren ännu. Får väl se när vi är på väg hem igen... längtar efter min säng!
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar