onsdag 18 maj 2011

En bra dag...

Idag har det gått riktigt bra med Albin. Så skönt! Natten har också gått bra. Förutom vid 02,15 då han vaknade och tyckte det var morgon. Nja, vi andra i familjen var väl inte lika pigga. Men efter en halvtimmas glatt tjoande och djup diskussion med pappa så somnade han så om.

Idag har jag och Albin varit till Dala-Floda och hälsat på Erica och Alvin. Även Emelie och Tindra kom dit för att fika lite. Alltid lika trevligt att träffa er tjejer! Albin somnade som en stock i bilen hem. Fick lägga han direkt jag kom hem så han fick sova 10 min till. Annars skulle det ha blivit kaos innan det var läggdax.


Han är bara för gó!

Nu blir det mys med min älskade son... sen ska jag bädda ner mig i soffan!

Ha det bra kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar