tisdag 3 maj 2011

Nackvärk och slut på lugnet!

Dagen idag har verkligen inte varit någon höjdare emellanåt. Sov värdelöst inatt. Dessutom så gör min nacke rejält ont nu. Räddningen i morse var att Emanuel bytt skift så han jobbade eftermiddag idag och imorgon. Var dock rätt jobbigt när han åkte med tanke på hur ont jag hade då. Tyvärr hjälper inte mina smärtstillande heller. Så lika bra att låta bli att ta dem. Men på torsdag är det äntligen tid för ännu en behandling. Ja, jag vet. Så lät det absolut inte inför förra behandlingen. Men nu har jag haft rejält ont i 3-4 veckor så nu är sprutorna välkomna!


Var upp och handlade lite på Icahallen idag. Ekade i vårat kylskåp så handling var ett måste. Från och med idag så kör jag och Emanuel LCHF. Känner oss riktigt taggade. Och när jag själv märker av att jag inte riktigt klarar av alla dessa kolhydrater så tror jag att jag kommer må mycket bättre av detta. Så nu hoppas vi att vi trivs med detta och att det förhoppningsvis märks lite på våg och måttband också. Har ju bevis på att det fungerar så... ska bli intressant.

Vår käre son har idag varit på två humör. Antingen tokglad och skrattat och pratat glatt. Eller så har han varit hysteriskt ledsen. Säger bara en sak. Tänder är på gång! Hoppas bara dom kommer snart så vi slipper gråten, febern och den dåliga magen.
Dessutom har han verkligen blivit en hejjare på att ta sig dit han vill. Så nu är det slut på lugnet här hemma. Han har stenkoll på hur han ska rulla och vända sig för att snabbt byta riktning för att ta sig exakt dit han vill. Tyvärr faster. Trots dina lektioner i helgen så har han inte lärt sig krypa än. Du får nog ge han någon proffslektion till så kanske han snart förstår hur han ska göra.


Han är bara för gó! Mammas älskling!

Nu ska jag plocka ihop lite här hemma innan älskling kommer hem. Sen väntar sängen! Är så sjukt trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar