torsdag 7 april 2011

En jobbig kväll..

Har inte mått allt för bra de senaste två dagarna. Nacken har varit stel och öm och sen har jag varit ruskigt trött. Jag skulle nog kunna sova ett par dygn känns det som! Så antingen har jag så skit i kroppen som spökar eller så är det någon biverkning från behandlingen. Hoppas i alla fall att jag är piggare i morgon.

Kvällen har väl inte varit den bästa om jag säger så. Det gjorde inte direkt saken bättre av att jag känt mig helt förstörd hela dagen. Emanuel var trött och mådde inte heller bra. Så han gick och la sig redan klockan 19. Själv hade jag en krånglig Albin som absolut inte skulle sova. När han väl somnade så hann han inte ligga många minuter i sängen då Emanuels mobil ringde. Och eftersom Albin var knölig när jag la honom så ja... Albin vaknade och var tokpigg! Så han blev vaken 1 1/2 timme till. Men nu sover han äntligen. Hoppas han sover gott inatt.


Ser han trött ut här? Nej, knappast!

Så jag har ännu lite kvar att göra innan sängen väntar på mig. Hoppas att jag får sova inatt. Behöver det! Imorgon väntar babysim igen. Hoppas verkligen, verkligen att Albin är på bra humör och tycker det är kul. Annars kommer jag bli ledsen. För tycker han inte om det så är det nog lika bra att vi lägger ner babysimmet. Men vi får se hur det går. Åker inte om jag inte känner mig pigg och glad imorgon. Annars smittar det bara av sig på Albin.

Ha det bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar