lördag 2 april 2011

En massa firande..

Finner inga ord för hur mycket jag älskar den här lille busen! Bilderna är från morgonens grötätande. När mamma inte var tillräckligt snabb med en ny sked gröt. Ja, då åt man på vad som fanns - nämligen bordet. Den stora lyckan var när man fick äta med skeden själv! Mammas älskling!



Så nu sitter jag här. Albin sover ute i vagnen. Mamma, pappa, bror och hans tjej är snart här. Johan ska få en soffa av oss som bara står. Nu när han blivit vuxen (!) och ska flytta från mamma och pappa.

Sen blir det släktmiddag för att fira alla våra födelsedags"barn"! Igår fyllde mormor 80 år och Putte fyllde 53 år. Idag är det min bror Johan som fyller 27 år. Så vi har verkligen att fira idag.

Emanuel fick lov att jobba idag. Så planen att hinna måla källaren en vända idag gick inte riktigt ihop. Så vi får göra ett ryck imorgon istället.

När jag kom tillbaka efter promenaden med Albin så fick jag syn på en enormt stor spindel. Hade Emanuel sett denna så hade han nog inte stått kvar så länge.


Läcker va? Eller inte...

Ha det bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar