torsdag 28 april 2011

Sjuk och mycket funderingar!

Vi har varit förkylda här hemma. Emanuel har varit hemma två dagar från jobbet. Men ska jobba imorgon igen. Albin är snorig också. Dessutom är det tänder på gång så han humör har emellanåt varit i botten. Själv har jag konstigt nog klarat mig från förkylningen. Men allergin har lamslagit mig! Har varit en zombie hela veckan. Har varit sjukt trött och har kunnat somna sittande. Näsan har varit katastrof och ögonen kliar. Dock har ju Albin hållit mig vaken, både på gott och ont. Men nu börjar jag må bättre efter lite piller och nässpray. Så sorry mina kära vänner att jag hållit mig borta denna vecka. Men har verkligen inte varit mig själv. Dessutom har det varit en del beslut som måstes tas som verkligen tar min kraft. Att mamma är sjuk gör inte heller saken bättre. Men är nog bara att ta tag i det där. Det som går att göra någonting åt i alla fall.


Albin har under de senaste dagarna verkligen hittat balansen. Så nu ska man sitta hela tiden. Att ligga på rygg är ingen höjdare längre.



Mammas älskling börjar bli så stor!

Nej nu väntar verkligen sängen för min del...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar