måndag 18 april 2011

Fullt upp idag...

Igår kväll var det verkligen fruktansvärt med nacken. Har sovit så fruktansvärt dåligt inatt. Idag har det gått bättre. Men som alltid så är det värre på kvällen efter dagens alla måsten. Albin har inte heller varit speciellt nöjd idag. Vilket inte har hjälpt till direkt.

Ringde till vårdcentralen tidigt i morse för att höra om jag kunde få någon annan smärtlindring. Fick då höra att min läkare är tillbaka. Men han jobbar bara två dagar nu som akutläkare innan han är tillbaka som vanligt om två veckor. Men jag skulle ringa tillbaka tidigt imorgon bitti för att se om han kunde ta emot mig och ge mig en behandling. Jag hoppas verkligen att jag kan få en tid. Får dock hoppas på att jag kan få en tid så sent på dagen som möjligt. Emanuel lär nämligen åka hem från jobbet för att skjutsa och ta hand om Albin. Vore ju bra om han kunde stanna på jobbet så länge som möjligt. Men vi får se hur det blir.

Idag har jag fått alla mina fönster putsade. Helt underbart! Så nu har jag så rena och fina fönster. Och fort gick det. På 2 timmar var alla fönstren putsade och fina. Då återstod bara mitt jobb. Att damsuga, hänga tillbaka gardiner, ställa tillbaka blommor och lampor. Men nu är det så fint här hemma.

Min lillebror kom på besök idag. Alltid lika trevligt när han kikar förbi. Han kom också i en perfekt tidpunkt. Behövde nämligen hjälp att lägga sommarfälgarna i bilen för att ta en tur till Borlänge. Emanuel beställde sommardäck idag. Mindre kul när dom kostar över 8000:-! Men då har vi då nya, fina och bra däck! Och desto fortare vi kunde lämna in sommarfälgarna ju fortare kunde vi sen hämta dem.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och se lite på tv innan sängen väntar.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar