lördag 9 april 2011

"Håkan Ctrl Alt Delete"

Idag var jag på konsert i Svea salen i Leksand. Det var Musikprojektet 2011. Föreställningen för året hette Håkan Ctrl Alt Delete. Där fick vi följa tonåringen Håkan, som av en slump hamnat inuti familjens gemensamma dator, där träffade han på både priater och datavirus. Det blandades drama och musik.
Eftersom min käre bror går sista året på Estet programmet så var det en självklarhet att åka och se föreställningen. Och vilken föreställning det var! Alla var riktigt duktiga! Måste säga att slutnumret var fenomenalt! Till stor del för att Tobias sjöng enormt bra tillsammans med en annan kille. Shit vilken duktig bror jag har! Ja, jag är stolt! Tyvärr hade jag ingen kamera med mig. Så någon bild blir det inte. Försökte filma lite med mobilen. Men ja, vi vet väl hur det ser ut och låter. Ingen höjdare. Däremot kan ni läsa en kortare artikel i DalarnasTidningar http://www.dt.se/nyheter/leksand/article950321.ece
I artikeln finns också en bild på gitarrspelande Tobias från föreställningen.

Medan jag var på konsert så var Emanuel och Albin i Nordåker. Så farmor och farfar fick sig en rejäl "Albin dos" idag. Nu har vi en sovande Albin i famnen på Emanuel. Bara han vaknar så blir det ett bad och en tallrik med gröt för prinsen. Sen hoppas vi på en lugn kväll så hans mor och far kan äta lite gott och bara ta det lugnt.

Ha det bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar