söndag 17 april 2011

Mysteriet är löst...

Fredagens babysim gick över all förväntan. Min lille badpojk är tillbaka! Vi tog det försiktigt och var inte med på alla övningar. Men han var glad och tyckte det var roligt. Vi dök till och med ett par gånger med lyckat resultat.

Annars har vi inte gjort mycket annat än att pyssla här hemma. Har försökt varit ute så mycket som möjligt nu när det är så fint väder. Man behöver inte direkt känna sig sysslolös när man har en trädgård att sköta. Speciellt inte såhär på våren. Men så länge solen skiner och det är varmt och skönt så pysslar jag gärna. Så länge nacken tillåter. Albin tycker verkligen om att sitta med oss ute i vagnen och se på allt vi håller på med och på hundarna som leker.

Idag på förmiddagen löste jag, tillsammans med grannarna mysteriet kring brevet som vi fick i torsdags. Brevet verkar ska ha varit menat till föräldrarna till gubben som bodde här innan vi köpte huset. Kan tilläggas att dessa dog på 60- och 70-talet. Så ja, tanten hänger nog inte riktigt med, stackarn. Så nu ska jag skicka brevet till gubbens brorson. Tänkte det ändå kunde vara intressant för han att läsa det brev som var menat till hans farmor och farfar.

Nu ska jag förbereda grillen så vi kan grilla lite när Emanuel kommer hem från jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar