söndag 30 januari 2011

Dop, utflykt och magsjuka?

Idag har vi varit på Alvins dop. Det var så fint! Fällde en liten tår i kyrkan över den fina sången. Alvin skötte sig kanon. Trots prästen som hällde lite väl mycket vatten på hans lilla huvud.
Presenten tror jag blev uppskattad också. Han fick ett badlakan med en kanin och hans namn broderat. Den var jätte fin. Har tyvärr ingen bild på den. I fredags kväll hade jag lite pyssel för mig med att slå in paketet. Är alltid lika kul.





När vi var klara i Dala-Floda så for vi på en liten biltur. Så tog en "liten" omväg hem. Vilket var riktigt mysigt måste jag säga.

Väl hemma så avslutades väl kanske inte dagen på det roligaste sättet. Har legat i varsin soffa med en hink mellan oss på golvet. Även Albin har varit lite hängig och somnade extra tidigt. Så vi avslutar kvällen med frossa och rejält illamående. Får se om magsjukan har knackat på dörren innan morgonen är här. Vi hoppas att den håller sig borta!

Nu har vi precis sett klart filmen "I rymden finns inga känslor". Måste säga att jag tyckte den var riktigt bra! Väl värd att se!

Dags att krypa ner i sängen och hoppas Albin sover några timmar till innan han kommer på att han missade kvällsmålet.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar