torsdag 6 januari 2011

Trötter

Nej, tro om man inte skulle gå och lägga sig. Kanske inte vore så dumt. Är galet trött men känner mig lite nere så blir nog ändå svårt att sova. Saknar verkligen Emanuel nu! Önskar han vore här. Då sover jag tryggt - hela familjen samlad! Men bara en dag och två nätter kvar sen träffas vi! Känns dock som en evighet. Hoppas inte vädret ställer till mina planer på att åka hem då bara.

Hade även en fundering på att åka över Mora hem och hälsa på Emelie Björck en vända när jag åker på fredag. Kommer inte ihåg när vi sågs sist. Får se om det hinns med. Hoppas på det!

Blir så arg på mig själv när jag blir deppig! Fast denna gång kanske det inte är så konstigt. Finns en och annan förklaring till att man kanske är lite nere. Ingenting jag vill gå in på här. Men mycket funderingar har det varit de senaste dagarna. Men det ska nog lösa sig på ett eller annat sätt. Det ska vi nog se till!

Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar