onsdag 5 januari 2011

En glad bebis!

Har sovit så skönt inatt. När jag väl somnade det vill säga. Vaknade när kl. 09.30 av en riktigt glad Albin som låg och skrattade i sin säng. Så underbart! Han rör sig vansinnigt mycket både när han sover och sen på morgonen när han just vaknat. I morse när jag tittade ner i hans säng möttes jag av detta...


En riktigt glad Albin som ligger på sned!


Man kan ju inte annat än smälta när man vaknar upp till detta varje morgon!

Sitter här och har hemlängtan! Saknar min sambo! Samtidigt vet jag att det för tillfället inte är någon större mening att åka hem. Det ska komma lika mycket snö imorgon också. Verkar dock bli fint på fredag så är nog bäst jag passar på att åka hem då innan helgens snöväder sätter igång. Ska väl se till att träffa en och annan kär vän också. Alldeles för längesedan nu! Så om inte vädret ändras så väntar bilfärd hem på fredag!

Albin har fått sig ett bad och får nu kvällsflaskan av sin morfar. Sen blir den ost och kex för vår del. Kanske man ska unna sig ett glas vin också. Vore kanske inte så fel.

Albin älskar verkligen att bada. Han blir helt galen och skrattar som en tok varje gång. En annan blir totalt genom blöt. Om 2 veckor börjar vi på babysim. Kommer även har Erica och Alvin och sen Camilla och Tindra med oss i samma grupp. Jag verkligen längtar. Ska bli riktigt kul! Ska ta mig till Borlänge nästa vecka och inhandla lite till mig och Albin. Så vi är redo!

Nej nu blir det lite mys med Albin så han somnar...





Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar