lördag 8 januari 2011

Hemma igen och en pigg Albin

Jag och Albin kom hem hela och rena. Vägen hem var väl sådär. Men det gick bra. Väl hemma så snabbstädade jag sovrummet. Hängde ut sängkläderna och har bäddat i nya. Ska bli en dusch innan sängen väntar också. Blir extra härligt att gå och sova! Problemet är att jag har en tokpigg son här hemma. Helt otroligt då han knappt sovit någonting idag. Men blev väl en omställning för han att komma hem igen. Tror dock att han kommer sova som en stock när han väl somnar! Hundarna sover dock som två klubbade kaniner. Har nog varit lite mycket för dom denna vecka med allt vaktande i Kättbo.

Imorgon väntar ett besök i Nordåker. Får se om kanske vi får besök av Lotta och hennes bebismage. Vore trevligt. Sen ska jag försöka hinna med lite städning här hemma också...





Man kan ju inte annat än att älska denna sötnos!


Sov gott kära vänner!


2 kommentarer:

  1. Haha klubbade kaniner? ;) Kul!

    Skönt och vara hemma antar jag! :) Nu lär vi ses till veckan! Puss!

    SvaraRadera
  2. Ha ha... i skrivandet stund kan mycket underligt komma fram ;)

    Ja är skönt att vara hemma. Har precis lagt mig i en nybäddad säng.
    Vännen vi lär verkligen ses. Är alldeles för längesedan vi sågs nu. Kram

    SvaraRadera