måndag 3 januari 2011

En tripp till Mora..

Ja, natten gick väl ändå skapligt trots hundar som jag under natten kunnat ge bort!
Albin vaknade kl. 8 och sken som en solstråle som vanligt. Ännu en natt han sovit hela natten. Det tackar vi för!
Emanuel har åkt hem idag. Det vankas jobb och snöröjning för hans del i veckan. Jag stannar i Kättbo hos mor och far några dagar till.
Jag och mor ska nog ta oss en tripp till Mora. Behövs fyllas på lite i kylskåpet. Jag kan ärligt inte minnas när jag var in till Mora senast. Tror det var förra sommaren när jag tog en fika med Linnéa. Så får se vad som förändrats sedan sist..

Nej, en kopp kaffe och sedan en tvätt av håret så man är redo att åka till "storstan"




Lägger upp en bild på en trött men ack så glad Albin


Ha en bra dag kära vänner!

2 kommentarer: