måndag 17 januari 2011

En glad Albin igen...

Albin blev sitt glada jag igen nu på kvällskvisten. Tack och lov! Det innebar att jag kunde börja plocka och städa lite. Inte den roligaste uppgiften direkt. Men ack så nödvändig! Sitter och tar en kort paus nu sen ska jag ta in filtarna och kuddarna till sofforna. Sen blir det att hänga en tvätt sen återstår bara en dusch sen blir det äntligen sängen! Hinner nog precis klar innan Emanuel kommer hem från jobbet.

Har även mailat de husleverantörerna som inte svarat på mitt första mail. Tycker det är dax att höra av sig! Fick svar från en idag som ska räkna om lite med de värmesystemet vi önskar. Hoppas vi får en bra kalkyl från dem då vi verkligen gillar både utsida och insida på det huset. Utsidan ska bara få en lite bättre entré så blir allt kanon. Men som sagt. Hoppas på ett bra pris också.

Räknar verkligen ner dagarna till fredag nu. Då börjar nämligen vi på babysim. Kommer blir så kul. Det blir jag och Albin, Erica och Alvin och sen Camilla och Tindra i samma grupp. Sen är det nog två, tre stycken till. Ska bli så roligt! Ska bege mig till Borlänge antingen på onsdag eller torsdag och inhandla lite till mig och Albin så vi är redo. Blir förhoppningsvis också en fika med Micaela och Viggo.

Nej nu lär jag sätta igång igen så jag får sova någon gång.

Ha det bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar