onsdag 12 januari 2011

Glassätning och fotavtryck

Min nacke, mitt huvud och hand har inte mått allt för bra efter gårdagens totalvurpa! Har inte fått mycket sömn inatt om jag säger så. Men mår bättre nu. Lite huvudvärk fortfarande och nacken är ju dock kvaddad, men det är väl inte så konstigt.

Är sjukt nöjd över min son kan jag säga!! Är underbart att han är så snäll. Han har legat på golvet mest hela dagen. Nöjd och glad! Tack för det! Hade han inte varit så snäll som han är så hade jag inte klarat av att ta hand om han när jag har såhär ont.

Har gjort fotavtryck på Albin nu ikväll. Bättre sent än aldrig! Så nu ska det torka i 48 timmar. Sen blir ska man fixa en fint kort så har vi en fin ram på lillkillen.

Idag har vi skickat iväg mail till olika husleverantörer. Fick tre huskataloger till med posten idag. Så underbart att sitta och och bläddra i. Ska bli spännande att se vad det svarar.

Unnade mig en glass idag. Albin tyckte detta var riktigt spännande. Så han fick smaka en snabbis.. Var riktigt uppskattat!



Albin blev dock inte allt för glad när glassen försvann. Men han fick gröt sen så han blev mer än nöjd!

God natt!

1 kommentar:

  1. Uch inte kul med en vurpa! :( Hoppas att det släpper snart.
    Vilket gulligt glassmonster det är på bilden! ;)
    Kram Magda

    SvaraRadera