måndag 3 januari 2011

Hundgräl!


Blev en tur till Mora. Fick inhandlat lite till Albin. 3 st. body, en ny nappflaska, en bitleksak och lite annat. Sen fick sig även kylskåpet här i Kättbo sig en påfyllning! Var behövligt kan jag säga.

Albin har varit så snäll så snäll idag. Vilket jag tackar för då nacken inte varit min allra bästa vän idag. Har blivit en och annan tablett med smärtstillande. Jag måste verkligen ta mig i kragen och gå till en massör! Men vi hoppas på bättring imorgon. Inatt ska jag då verkligen se till att få mig lite sömn. Så vi hoppas att hundar och Albin sköter sig.


Albin som lyssnar på musik vid datorn med morfar!


Ja, de här med mina kära hundar... nu ikväll så rök dom ihop som aldrig förr. Och detta utan någon som helst förvarning. Att det inte uppstod blodvite är ett under! Efter bråket så tittar dom inte ens på varandra utan att morra. Nikita går undan och lägger sig och är helt förstörd! Får se hur det utvecklar sig. Känner att jag inte riktigt har tid med två hundar som inte kommer överens. Ska väl gå ut med dom innan jag lägger mig så får vi se hur de går... Kom gärna med förslag den som har något!


Två damer som håller koll på Albin (20 dagar gammal) som sover i liggdelen.

Får se vad morgondagen har att erbjuda... visar sig var vi hittar på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar