lördag 22 januari 2011

Idag är jag en orolig själ...

Dagen idag har varit okey. Vi har varit i Nordåker och ätit lunch och Albin har myst med farmor och farfar. Själv går jag runt och är lite orolig i själen. Vill inte gå in på vad som hänt. Men min lilla familj mår bra. Är någon annan som ständigt finns i mina tankar. Sovit lite dåligt inatt på grund av detta och lär inte få så bra sömn inatt heller. Hoppas och ber att det inte är något allvarligt! Men vi avvaktar besked.

Inte roligt när man får tråkiga besked!

Har blivit lite ost, kex och ett glas vin även ikväll. Försöker njuta av denna lördagkväll. Albin somnade för en halvtimma sedan. Så nu sitter vi och pratar husbygge. Det piggar alltid upp en lite.



Albin har visat sig från sin glada sida idag! Han är bara för gó!

Nej nu ska jag återgå till vårt husprat!

Ha det bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar