lördag 29 januari 2011

Ett kärt återseende och en tur till Kättbo

Nacken är fortfarande inte vän med mig. Den är i alla fall lite bättre. Men inte alls så bra som den kan vara. Den skriker verkligen efter en massage. Lär kanske ta mig i kragen och ringa och få en tid hos någon. Någon som vågar ta i min på grund av nackskadan det vill säga. Nåja, ska ta tag i det där.

I går var det dags för babysim igen. Och det var lika populärt som förra veckan. Albin gillar det verkligen. Han blir alldeles vild i vattnet. Alvin tyckte det var roligare denna gång och Tindra njöt så hon höll på att somna även denna gång. Blev en liten tripp till Kupolen också. Lyckades dock inte hitta det jag sökte. Men får väl leta vidare. När jag går där i min egna lilla värld så får jag syn på ett bekant ansikte. Men när man inte träffat personen på länge så blir det lätt att man stirrar på varandra ett tag innan man ser att det verkligen är rätt person. Var lite oväntat att se dig vännen eftersom du bor en bit bort nu för tiden. Men snart hoppas vi på att du kommer tillbaka till Dalarna så vi kan ta en och annan fika! Kul att träffa dig Magda!

Idag åkte jag och Albin till Kättbo över dagen. Skulle dit och hälsa på mormor och morfar en stund. Tog mig även en promenad hem till Sofia för en kopp kaffe. Trevligt att snacka lite skit i ett par timmar. Fick mig lite kräftor hemma hos mor och far innan vi for hem igen. Nu ligger Albin och sover så skönt. Jag ska väl som vanligt avsluta dagen med att ta rätt på tvätt och disk. Sen väntar sängen! Är så sjukt trött.

Imorgon väntas dop för Alvin! Så vi hoppas på strålade solsken på din dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar